Thursday, May 26, 2011

Audible 用聽既去「睇」書


香港人不嬲都忙,學生忙功課;上班族忙搵食。但係點都要抽番啲時間/搵個機會去增值下自己家嘛,讀書就係一個好好既方法,但係咁忙,邊得閒拎住本書揭黎揭去喎? 用聽書呢個方法去「睇」書就得啦,又方便又慳位。雖然呢個方法都唔係新,但係試問你身邊既人,包括埋你自己,又有冇試過呢個方法呢? 未試既話仲唔趁機試下,咪走機啦!

Thursday, May 5, 2011

HONG KONG, LET'S TWEET!



HONG KONG, LET'S GO TWEETING TOGETHER!


All you need to know are some facts and basics and then you're off to go!



Wednesday, May 4, 2011

Justin Bieber比Avril Lavigne還要紅?!


Justin Bieber 將於5月13日舉行,大部份門票已經售罄。這位小男生為什麼會迷到萬千少男少女的歡心呢?

寫這一篇文不是想解答大家,反而是想拋一個問題出來,希望知道案的朋友能夠解答我。不知道的朋友也可以加入討論。畢竟Justin Bieber的成功對我來說仍然是頗驚奇的。